شرح وظايف كارگزيني
شرح وظايف و كاركنان واحد دبيرخانه
1- ثبت كليه مكاتبات چه بصورت حضوري ارباب رجوع و چه بصورت پستي با استفاده از نرم افزاري دبيرخانه
2- ثبت و ارجاع كليه مكاتبات حسب دستور مقام مافوق شبكه
3- شخص نمودن عنوان فرستنده و گيرنده و شماره و تاريخ نامه هاي در دست اقدام
4- كپي برداري از ارجاعات مقام مافوق و ارسال آن به واحد هاي مربوطه
5- اسكن نمودن نامه ها و مكاتبات داخلي و خارجي
6- بايگاني نمودن سوابق نامه هاي صادره در زونكن مخصوص
7- پيگيري سوابق نامه ها حسب دستور مقام مافوق شبكه
8- ممهور نمودن نامه ها و مكاتبات طبق امضاء مدير و معاونين
9- كنترل و تفكيك نامه هاي اداري طبق موضوع
10- حفظ و نگهداري سوابق نامه ها و اوراق طبق مقررات و اصول بايگاني و تهيه فهرست مربوطه بر اساس روش تعيين شده
11- ثبت كليه فاكس هاي دريافتي و ارسال به واحد مربوطه حسب دستور مقام مافوق